Zapytanie ofertowe nr 02/WPD101/2021
February 15, 2020
Zapytanie ofertowe nr 02/WPD101/2021
Nazwa projektu
Rozwój nowego leku stosowanego w terapii glejaka wielopostaciowego
Status zamówienia
Rozstrzygnięte, 09.03.2021 r.
Informacja o wyniku postępowania i wyborze wykonawców
Tytuł zamówienia
Najem aparatury badawczej zgodnie z przedstawioną specyfikacją, dla potrzeb WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17-00.
Termin składania ofert: 26.02.2021, godz. 23.59
Sposób składania ofert
- Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: oferty@wpdpharmaceuticals.com lub poprzez Bazę Konkurencyjności.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert przez jednego Wykonawcę spowoduje ich odrzucenie.
Adresy e-mail, na który należy wysłać oferty: oferty@wpdpharmaceuticals.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mariusz Olejniczak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel: +48 515 262 381
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie najem aparatury badawczej zgodnie z przedstawioną specyfikacją, dla potrzeb WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17-00
Kategoria ogłoszenia: Dostawa
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo - mazowieckie
Powiat - Warszawa
Miejscowość - Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie POIR.01.01.01-00-0912/17
Przedmiot zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest najem aparatury badawczej zgodnie z przedstawioną specyfikacją, dla potrzeb WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17-00. Przedmiot zamówienia musi być w pełni sprawny technicznie, przygotowany do realizowania zaplanowanych prac B+R, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń.
- Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Lp. |
Nazwa aparatury badawczej |
Minimalne wymagania techniczne stawiane przez Zamawiającego |
|
Spektrofotometr płytkowy |
Spektrofotometr płytkowy z rozbudowanymi modułami fluorescencji, luminescencji i automatyczną stacją pipetującą, model wzorcowy Microplate reader Infinite M200 Pro Tecan |
|
Spektrofotometr UV/VIS |
Spektrofotometr kuwetowy UV/VIS, model wzorcowy Spectrophotometer BioPhotometer Eppendorf |
|
Spektrofotometr UV/VIS |
Spektrofotometr UV/VIS do mikroobjętości, model wzorcowy Spectrophotometer DS-11 DeNovix |
|
System do elektroforezy poziomej |
System do elektroforezy poziomej, model wzorcowy Electrophoresis System Mini-Sub Cell GT Bio-Rad |
|
Homogenizator mechaniczny |
Homogenizator mechaniczny rotor-stator, model wzorcowy Homogenizer T25 digital Ultra-Turrax IKA |
|
Komora laminarna |
komora laminarna II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego, przeznaczona do pracy z hodowlami komórkowymi, wyposażona w lampę UV, wraz z osprzętem (ssak, pipetor) |
|
Cieplarka laboratoryjna |
cieplarka laboratoryjna z możliwością inkubacji w temp. 37°C |
|
Inkubator |
Inkubator CO2 do prowadzenia hodowli komórek, zapewniający kontrolę poziomu CO2 i wilgotności |
|
Sprzęt do wizualizacji żeli |
System do wizualizacji żeli, wyposażony w komorę z kamerą oraz lampę UV, model wzorcowy typu Imaging System ChemiDoc MP Bio-Rad |
|
Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna |
chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna dedykowana do przechowywania odczynników w zakresie temp. od +4°C do -20°C |
|
Wirówka wysokich prędkości, z chłodzeniem |
Wirówka laboratoryjna wysokoobrotowa z chłodzeniem do +4°C, model wzorcowy Avanti JXN-26 230 Beckman Coulter |
|
Blok grzejny |
Termostat blokowy suchy umożliwiający ogrzewanie próbek do temp. 130 °C, wyświetlacz LCD, stabilność zadanej temperatury do ±0.1°C, model wzorcowy SBH130D Stuart |
|
Mieszadło magnetyczne |
Mieszadło magnetyczne z możliwością regulacji prędkości mieszania, opcjonalnie z wyświetlaczem oraz z płytą grzejną, 4 szt. |
|
Wytrząsarka inkubacyjna z chłodzeniem |
Wytrząsarka inkubacyjna z chłodzeniem, do hodowli organizmów w kolbach do 5L, z możliwością ustawienia szerokiego zakresu temperatur, model wzorcowy Innova 44R New Brunswick Scientific |
|
Wytrząsarka laboratoryjna z opcją chłodzenia |
Wytrząsarka inkubacyjna z opcją inkubacji (półką) z chłodzeniem, model wzorcowy: Laboratory Shaker Innova 42R New Brunswick Scientific |
|
System do oczyszczania wody |
System do uzyskiwania ultraczystej wody, typu Milli-Q, model wzorcowy Millipore |
|
Wytwornica lodu |
Wytwornica lodu łuskowego do zastosowań laboratoryjnych |
|
Autoklaw laboratoryjny |
Autoklaw sterowany miroprocesorowo, z komorą ze stali nierdzewnej o pojemności do 135L, model wzorcowy135L VSHP Steriltechnik |
|
Autoklaw nastołowy |
Sterylizator nastołowy parowy, przenośny, z pełną automatyzacją procesu sterylizacji, o pojemności do 12L, model wzorcowy Autoclave Classic Prestige Medical |
|
Zmywarko-suszarka laboratoryjna |
Automatyczna myjnia-dezynfektor do szkła laboratoryjnego |
3. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy wyłącznie ustaleniu standardu jakościowego, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca określi koszt najmu za miesięczny okres użytkowania. Koszt będzie obejmował następujące koszty: ubezpieczenia aparatury, serwisy, przeglądy techniczne, niezbędne dla utrzymania aparatury w stanie pełnej gotowości i sprawności technicznej.
Kod CPV
38500000-0
Nazwa kodu CPV
aparatura kontrolna i badawcza
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia.
Umowa na realizację zamówienia obowiązywać będzie przez okres 6 miesięcy licząc od dnia jej podpisania, jednak nie później niż od dnia 01.04.2021r.
Termin i sposób realizacji umowy.
- Termin realizacji umowy rozpocznie się w dniu jej podpisania jednak nie później niż od dnia 01.04.2021 r. i zakończy z upływem 6 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty określonej w umowie.
- Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacane miesięcznie, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT.
Załączniki
Zapytanie ofertowe nr 02/WPD101/2021
Załącznik nr 1 Formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 3 Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące parametrów technicznych aparatury badawczej
Załącznik nr 5 Istotne postanowienia umowne
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają potencjał techniczny lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy
i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; - zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego umową o dofinansowanie nr POIR.01.01.01-00-0912/17-00, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem Ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy
z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów umowy, do których się odnoszą, - powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
- Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 ustawy Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- wystąpienia siły wyższej,
- zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- oświadczenie Wykonawcy o braku owiązań kapitałowych lub osobowych, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego,
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego,
- oświadczenie Wykonawcy dotyczące parametrów technicznych oferowanej zamrażarki niskotemperaturowej, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego,
- regulamin/zasady korzystania z zamrażarki niskotemperaturowej,
- pełnomocnictwo do złożenia oferty w oryginale lub uwierzytelnionej kopii,
w przypadku, kiedy oferta w imieniu Wykonawcy została podpisana przez pełnomocnika, - w przypadku gdy wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące i nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119, str.1), oświadczenie o treści „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium oceny ofert tj.: Cena - 100%
- Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = –––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto oferty badanej
3. Cena musi być podana w złotych polskich, liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia
z uwzględnieniem podatku od towarów i usług. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy. Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione
w cenie oferty, nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
- W wyniku dokonanej oceny wg kryteriów wskazanych w ust. 1, oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
- Punktacja będzie podawana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo zostanie uznana oferta, która nie podlega wykluczeniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
- W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej z punktu widzenia pozytywnego oddziaływania na środowisko. Pozytywny wpływ w zakresie oddziaływania na środowisko może zostać wykazany poprzez, np.:
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności
w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, - zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie lub wyeliminowanie ilości odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- inne
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności
Wykonawca może wskazać i opisać dowolną liczbę rozwiązań pozytywnie oddziałujących na środowisko, wskazując parametry techniczne pozwalające na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu, w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi.
Za każde wskazane rozwiązanie dotyczące pozytywnego wpływu na środowisko oferta otrzyma 1 (słownie: jeden) punkt. W przypadku niewskazania żadnego rozwiązania lub wskazanie rozwiązania bez wskazania parametrów technicznych pozwalających na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu w porównaniu
z rozwiązaniami standardowymi oferta nie otrzyma punktu.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę̨ punktów.
Wykluczenia
- Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub z przepisów dotyczących zasad realizacji projektu objętego Zapytaniem Ofertowym, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, lub na jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności. W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone.
- W celu wykazania braku istnienia przesłanek, o których mowa w ust. 1, będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
- Wykonawca, który nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 zostanie wezwany do jego uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Niezłożenie oświadczenia, w terminie wskazanym przez Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia oznacza odrzucenie oferty.
- Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający – Beneficjent
Nazwa
WPD PHARMACEUTICALS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ulica Żwirki i Wigury
Numer domu 101
Numer lokalu -
Kod pocztowy 02-089
Miejscowość Warszawa
Powiat Warszawa
Województwo mazowieckie
Numer telefonu +48 515262381
NIP 5252721500
Tytuł projektu Rozwój nowego leku stosowanego w terapii glejaka wielopostaciowego
Numer projektu POIR.01.01.01-00-0912/17-00
Komplet dokumentów (załączniki do ogłoszenia) dostępne w siedzibie WPD Pharmaceuticals pod adresem:
ul. Żwirki i Wigury 101
02-089 Warszawa
Pokój 0.113