Zapytanie ofertowe nr 01/WPD107/2020
August 7, 2020
Zapytanie ofertowe nr 01/WPD107/2020
Nazwa projektu
Opracowanie innowacyjnego kandydata na lek do leczenia przerzutów guzów litych do płuc
Status zamówienia: Nierozstrzygnięte, 11.09.2020 r.
W toku postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Tytuł zamówienia
Świadczenie usługi badawczej obejmująca syntezę substancji czynnej (API), która jest pochodną doxorubicyny, na potrzeby planowanych prac badawczo-rozwojowych oraz badania klinicznego, a także przygotowanie dokumentacji zgodnej ze standardem GMP UE dla wyprodukowanej substancji czynnej (API).
Termin składania ofert
08.09.2020, godz. 23.59 CET
Miejsce i sposób składania ofert
Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego z tytułem wiadomości „Zapytanie ofertowe nr 01/WPD107/2020”.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Mariusz Olejniczak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Tel: +48 515 262 381
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi badawczej obejmująca syntezę substancji czynnej (API), która jest pochodną doxorubicyny (zwanej dalej „Produktem”), na potrzeby planowanych prac badawczo-rozwojowych oraz badania klinicznego, a także przygotowanie dokumentacji zgodnej ze standardem GMP UE dla wyprodukowanej substancji czynnej (API).
Kategoria ogłoszenia: Usługi
Podkategoria ogłoszenia: Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo dolnośląskie
Powiat: Wrocław
Miejscowość: Wrocław
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie pod roboczym tutyłem: „Opracowanie innowacyjnego kandydata na lek do leczenia przerzutów guzów litych do płuc”, ubiegającego się o dofinansowanie w konkursie „Szybka ścieżka” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Priorytet I Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa, Konkurs Nr 6/1.1.1/2020.
Przedmiot zamówienia
Zakres usługi obejmuje dwa (2) Pakiety zadań:
- Pakiet nr 1 – Synteza kluczowego związku pośredniego, który jest półproduktem niezbędnym do syntezy API, zgodnie z wytycznymi cGMP oraz jakościowe zwolnienie na potrzeby produkcji substancji czynnej (API);
- Pakiet nr 2 - Synteza substancji czynnej (API) - niskocząsteczkowego związku cytotoksycznego, który jest pochodną doxorubicyny (o wysokim potencjale - „high potent API”), z zastosowaniem kluczowego związku pośredniego, w standardzie cGMP oraz wytworzenie standardu analitycznego dla API i jego głównego metabolitu, wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji regulacyjnej dla substancji czynnej i standardów w odpowiednim formacie
Kod CPV: 73110000-6
Nazwa kodu CPV: Usługi badawcze
Harmonogram realizacji zamówienia
- Termin realizacji zamówienia obowiązywać będzie przez okres:
- dla Pakietu 1 - do 12 tygodni, licząc od dnia poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o podpisaniu umowy o dofinansowanie projektu;
- dla Pakietu 2 - do 12 miesięcy, licząc od dnia przekazania kluczowego związku pośredniego wytworzonego w ramach Pakietu nr 1, wraz z pełną dokumentacją.
- Przedmiotowe zamówienie realizowane zostanie pod warunkiem zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie na realizację projektu B+R pod roboczym tytułem: „Opracowanie innowacyjnego kandydata na lek do leczenia przerzutów guzów litych do płuc”, ubiegającym się o dofinansowanie w konkursie – „Szybka ścieżka” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Priorytet I „Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa” Działanie 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Konkurs 6/1.1.1/2020 – „Szybka ścieżka”.
Załączniki do pobrania
Pełna treść zapytania ofertowego nr 01/WPD107/2020
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych usług
Załącznik nr 5 - Wykaz osób dedykowanych do realizacji usługi
Załącznik nr 6 - Oświadczenie Osoby Wykwalifikowanej
Załacznik nr 7 - Wzór umowy o zachowaniu poufności
Załacznik nr 8 - Istotne postanowienia umowne - wzór
Warunki udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
- zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem Ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy
z Wynajmującym i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów umowy, do których się odnoszą, - powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Najemcy rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług od Wynajmującego, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wynajmującego nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wynajmującego spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Najemca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
- Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wynajmującego lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wynajmujący spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- wystąpienia siły wyższej,
- zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy,
- zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu umowy,
- zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu, w ramach którego Umowa jest realizowana,
- zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją Przedmiotu umowy,
- zmiany nazwy firmy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych.
- Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
Załącznik 1 – Formularz oferty
Załącznik 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań
Załącznik 3 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik 4 – Wykaz realizowanych usług
Załącznik 5 – Wykaz osób
Załącznik 6 - Oświadczenie Osoby Wykwalifikowanej
Załącznik nr 7 - Dokumenty potwierdzające posiadanie europejskiego certyfikatu w zakresie dobrej praktyki wytwarzania (GMP) lub równoważne uznawane na terenie Unii Europejskiej
Załącznik nr 8 - Inne dokumenty wymagane prawem, w tym. np. zezwolenie na wytwarzanie niskocząsteczkowych organicznych związków cytotoksycznych.
Ocena oferty
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium oceny ofert tj.: Cena - 100%
- Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = –––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto oferty badanej
- Punktacja będzie podawana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W wyniku dokonanej oceny wg kryteriów wskazanych w ust. 1, oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
- Za najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
- Cena może być podana w złotych polskich lub w innej walucie niż PLN.
- Cena musi być podana liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Podana cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym od towarów i usług).
- Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
- W sytuacji, gdy w postępowaniu o zamówienie publiczne biorą udział podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski, oferty sporządzone przez takich Wykonawców zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT. Obowiązek podatkowy w sytuacji nabywania towarów lub usług od podmiotów zagranicznych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług spoczywa wówczas na Zamawiającym. Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT oraz cła (jeśli dotyczy – Wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
- Ceny podawane w walucie innej niż PLN na potrzebę oceny ofert zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg oficjalnego średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia do Bazy Konkurencyjności. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/
- Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy.
- W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej z punktu widzenia pozytywnego oddziaływania na środowisko. Pozytywny wpływ w zakresie oddziaływania na środowisko może zostać wykazany poprzez, np.:
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie lub wyeliminowanie ilości odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych
w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, - inne.
-
Wykonawca może wskazać i opisać dowolną liczbę rozwiązań pozytywnie oddziałujących na środowisko, wskazując parametry techniczne pozwalające na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu, w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi. Za każde wskazane rozwiązanie dotyczące pozytywnego wpływu na środowisko oferta otrzyma 1 (słownie: jeden) punkt. W przypadku niewskazania żadnego rozwiązania lub wskazanie rozwiązania bez wskazania parametrów technicznych pozwalających na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi oferta nie otrzyma punktu.
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Warunki unieważnienia postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postepowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
- Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w ust. 1.
Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru
- Zamawiający zamieści informację o wynikach postępowania wskazując nazwę wybranego Wykonawcy w miejscu opublikowania Zapytania ofertowego nr 01/WPD107/2020, tj.: w Bazie Konkurencyjności pod adresem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie Zamawiającego pod adresem www.wpdpharmaceuticals.com nie później niż w terminie 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Wykluczenia
- Z postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
- wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji;
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub z przepisów dotyczących zasad realizacji projektu objętego Zapytaniem Ofertowym,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
- W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą
a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone. - W celu wykazania braku istnienia przesłanek będących podstawą wykluczenia Wykonawcy
z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z Formularzem oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. - Niezłożenie oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 spowoduje wykluczenie Wykonawcy
z postępowania. Wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia oznacza odrzucenie jego oferty. - Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.