Nazwa projektu
Rozwój nowego leku stosowanego w terapii glejaka wielopostaciowego
Status zamówienia
Rozstrzygnięte
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA:
Informacja o wyborze wykonawcy
Nazwa i adres wykonawcy:
VWR International Sp. z o.o.Zamawiający przesuwa termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu z dnia 26.03.2020 r. na dzień 31.03.2020 ul. Limbowa 5
80-175 Gdańsk
Data wpłynięcia oferty: 31.03.2020 r., godzina 10:42
Wartość oferty: 73 647,48 PLN brutto
Okres gwarancji: 36 miesięcy
Wartość punktowa oferty: 100,00 pkt
Tytuł zamówienia
Zakup i dostawa wirówki laboratoryjnej z wyposażeniem dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnych do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17.
INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW:
Zamawiający przesuwa termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu z dnia 26.03.2020 r. na dzień 31.03.2020 r.
Godzina złożenia oferty pozostaje bez zmian.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO POSTĘPOWANIA:
Informacja nr 1 dla Wykonawców
Termin składania ofert
26.03.2020, godz. 17.00
Miejsce i sposób składania ofert
- przesyłką poleconą lub za pośrednictwem posłańca lub osobiście, w siedzibie Zamawiającego (na adres: WPD Pharmaceuticals Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 101, 02-089 Warszawa),
- pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego:
oferty@wpdpharmaceuticals.com.
Oferty składane przesyłką poleconą lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr 02/2020”.
Adresy e-mail, na który należy wysłać oferty: oferty@wpdpharmaceuticals.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Mariusz Olejniczak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Tel: +48 515 262 381
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wirówki laboratoryjnej z wyposażeniem do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17.
Kategoria ogłoszenia: Dostawa
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo mazowieckie
Powiat: Warszawa
Miejscowość: Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie POIR.01.01.01-00-0912/17
Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wirówki laboratoryjnej z wyposażeniem wg wskazanej w pkt 3 specyfikacji, dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17-00.
- Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń.
- Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia:
Wirówka nablatowa z chłodzeniem, do dużych objętości, kompatybilna z rotorami stałokątowymi oraz wychylnymi.
Cechy wirówki (obligatoryjne):
– standardowa wirówka laboratoryjna do ogólnych zastosowań w biologii molekularnej
– kompatybilna z co najmniej 17 rotorami stałokątowymi i wychylnymi
– pojemność maksymalna: 4 litry
– zakres temperatury: -10°C – 40°C
– wymiary (szerokość x głębokość x wysokość) – każdy wymiar nie większy niż: 74.6 x 69.0 x 36.1 cm
– zasilanie elektryczne: 230 V, 50 Hz
– waga netto: nie większa niż 120 kg
– sterowanie poprzez kolorowy ekran dotykowy
– przyspieszenie z rotorem stałokątowym: co najmniej 25000*g
– przyspieszenie z rotorem wychylnym: co najmniej 7000*g
– wymiana rotorów jednym przyciskiem, bez konieczności wkręcania/wykręcania
– czasomierz z możliwością odliczania z dołu i z góry
– w komplecie z rotorem wychylnym o pojemności 4x250ml, przyspieszeniem co najmniej 7000*g, z koszami
- w komplecie z rotorem stałokątowym z włókna węglowego, z pojemnością co najmniej 6x100 ml, przyspieszeniem co najmniej 24,652 x g, z sześcioma kompatybilnymi butelkami z maksymalną pojemnością
– dwa adaptery do probówek stożkowych 50ml
– dwa adaptery do probówek stożkowych 15ml
– cztery butelki 250ml z adapterami
Kod CPV: 42931100-2
Nazwa kodu CPV: wirówki laboratoryjne i akcesoria
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Pełna treść zapytania ofertowego
Załacznik nr 2 - Formularz oferty
Załącznik nr 3 - Oświadczneie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4 - Wzór umowy
Warunki udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
- zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego wnioskiem o dofinansowanie nr POIR.01.01.01-00-0912/17-00, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem Ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów umowy, do których się odnoszą,
- powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
- Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskieji jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
- wystąpienia siły wyższej.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
W celu wykazania braku istnienia przesłanek będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z „Formularzem Oferty” oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych”
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie kryterium oceny ofert tj.:
L.p. | Opis kryteriów oceny ofert | Znaczenie (%) |
1 | Cena (C) | 80 % |
2 | Okres gwarancji (OG) | 20 % |
RAZEM | 100 % |
Scroll right to view more
2. Punkty oceny ofert zostaną przyznane według następujących wzorów:
Kryterium: Cena oferty brutto - 80 pkt
Cmin
C = ----------------- x 80 % x 100
Cb
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium cena oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa spośród zaoferowanych
Cb - cena ofertowa badanej oferty
Kryterium: Okres gwarancji – 20 pkt
OG b
OG = -------------x 20 % x 100
OGmax.
gdzie:
OG - liczba punktów w kryterium okres gwarancji
OGb – okres gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia oferty badanej w danym pakiecie,
OG max – maksymalny okres gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia spośród ofert nie odrzuconych
w danym pakiecie,
UWAGA: Okres gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostawy i dłuższy niż 48 miesięcy. W przypadku wskazania w ofercie innych wartości oferta zostanie odrzucona.
Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C + OG
gdzie:
O – ostateczna ocena oferty,
C - wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,cena”
OG - wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,okres gwarancji”
3. Cena musi być podana w złotych polskich, liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy. Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty, nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
Wykluczenia
1. Z Postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
1) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub z przepisów dotyczących zasad realizacji projektu objętego Zapytaniem Ofertowym,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności. W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone