Zapytanie ofertowe nr 03/WPD101/2020
Nazwa projektu
Rozwój nowego leku stosowanego w terapii glejaka wielopostaciowego
Status zamówienia
Unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 21.05.2020 r.
W toku przeprowadzonego postępowania wykonawca nie został wybrany.
Pełna lista podmiotów, które złożyły oferty w przedmiotowym postępowaniu:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Biotechnologii i Antybiotyków
ul. Starościńska 5, 02-516 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 14.05.2020 r.
Wartość oferty: 93 849,00 PLN brutto
(cena oferty znacząco przekracza wysokość środków jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację usługi)
Tytuł zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi spektrometrii masowej oczyszczonych rekombinowanych białek dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17.
Termin składania ofert
15.05.2020, godz. 17.00
Miejsce i sposób składania ofert
pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego:
oferty@wpdpharmaceuticals.com.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Marcin Mielecki
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Tel: +48 600 101 483
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi spektrometrii masowej oczyszczonych rekombinowanych białek dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17.
Kategoria ogłoszenia: Usługa
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo mazowieckie
Powiat: Warszawa
Miejscowość: Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie POIR.01.01.01-00-0912/17
Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi spektrometrii masowej oczyszczonych rekombinowanych białek dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17, w zakresie:
- pomiar masy cząsteczkowej białka,
- identyfikacja białka na drodze mapowania peptydów / analizy fragmentacyjnej HPLC-MS/MS,
- mapowanie mostków dwusiarczkowych,
- analiza wyników z raportem.
Specyfikacja przedmiotu zamówienia wraz z maksymalnym zapotrzebowaniem znajduje się w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Usługa będzie realizowana etapami zgodnie z zakresem prac przewidzianych przez Zamawiającego. Harmonogram przewidzianych prac zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą.
- Zamawiający dopuszcza złożenie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, które będą spełniać wszystkie wymagane standardy jakościowe usługi wskazane w pkt 1).
- Zamawiający nie przewiduje składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Kod CPV: 73120000-9
Nazwa kodu CPV: usługi badawczo-rozwojowe
Harmonogram realizacji zamówienia
- Umowa na realizację Usługi obowiązywać będzie przez okres 12 miesięcy licząc od dnia jej podpisania, z zastrzeżeniem, że Umowa wygasa w przypadku, gdy Wykonawca wcześniej zrealizuje przedmiot zamówienia wskazany w rozdz. III ust. 3 pkt 1) Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem rozdz. XVI ust. 3 pkt 4).
- Usługa będzie przez Wykonawcę realizowana etapami zgodnie z zakresem prac przewidzianych przez Zamawiającego, zgłaszanym Wykonawcy drogą elektroniczną na adres email wskazany przez Wykonawcę.
Załączniki do pobrania
Pełna treść zapytania ofertowego nr 03/WPD101/2020
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Warunki udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi;
- zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego wnioskiem o dofinansowanie nr POIR.01.01.01-00-0912/17, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów Umowy, do których się odnoszą;
- powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania Umowy, lub w przypadku wprowadzenia nowości technologicznych korzystnych dla Zamawiającego niezbędnych do wprowadzenia w przedmiocie Umowy w sytuacji, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w dokumentacji groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia;
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w Umowie;
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
- Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru Umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
- wystąpienia siły wyższej;
- zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy;
- zmiany w harmonogramie nie stanowią zmiany Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz oferty wg wzoru załączonego do Zapytania ofertowego
- Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w rozdz. VI Zapytania ofertowego, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
- Pełnomocnictwo do złożenia oferty w oryginale lub uwierzytelnionej kopii, w przypadku kiedy oferta w imieniu Wykonawcy została podpisana przez pełnomocnika
- W przypadku gdy wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące i nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119, str.1), oświadczenie o treści „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium oceny ofert tj.: Cena - 100%
- Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = –––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto oferty badanej
- Cena musi być podana w złotych polskich, liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. Cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług. Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy. Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty, nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
- Cena oferty nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
- W wyniku dokonanej oceny wg kryteriów wskazanych w ust. 1, oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Punktacja będzie podawana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
- W przypadku gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej z punktu widzenia pozytywnego oddziaływania na środowisko. Pozytywny wpływ w zakresie oddziaływania na środowisko może zostać wykazany poprzez, np.:
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie lub wyeliminowanie ilości odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych
w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, - inne.
Wykonawca może wskazać i opisać dowolną liczbę rozwiązań pozytywnie oddziałujących na środowisko, wskazując parametry techniczne pozwalające na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu, w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi.
Za każde wskazane rozwiązanie dotyczące pozytywnego wpływu na środowisko oferta otrzyma 1 (słownie: jeden) punkt. W przypadku niewskazania żadnego rozwiązania lub wskazanie rozwiązania bez wskazania parametrów technicznych pozwalających na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi oferta nie otrzyma punktu.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
1. Z Postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V;
2) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub z przepisów dotyczących zasad realizacji projektu objętego Zapytaniem Ofertowym,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub na jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone.
3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki unieważnienia postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postepowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
- Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w ust. 1.