Zapytanie ofertowe nr 06/WPD101/2020
June 29, 2020
Zapytanie ofertowe nr 06/WPD101/2020
Nazwa projektu
Rozwój nowego leku stosowanego w terapii glejaka wielopostaciowego
Status zamówienia
Rozstrzygnięte w dniu 10.07.2020 r.
Informacja o wybranym wykonawcy: nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej, im. Prof. Ignacego Mościckiego, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 03.07.2020 r.
Wartość oferty: 7 011,00 PLN brutto
Pełna lista podmiotów, które złożyły oferty w przedmiotowym postępowaniu
W toku postępowania o udzielenie zamówienia wpłynęła tylko jedna oferta.
Tytuł zamówienia
Świadczenie usługi analizy protein pokrewnych HPLC RP (czystość) oczyszczonego białka o masie około 50 kDa dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17
Informacje dla wykonawców ogłoszeone dnia 30.06.2020 r.
Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany w zakresie formularza oferty oraz wzoru umowy. Wersją obowiązującą jest Załącznik nr 1 – Formularz oferty wersja 2 oraz Załącznik nr 4 – wzór umowy wersja 2 z dnia 30.06.2020 r.
Termin składania ofert
08.07.2020, godz. 24.00
Miejsce i sposób składania ofert
Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego z tytułem wiadomości „Zapytanie ofertowe nr 06/WPD101/2020”.
oferty@wpdpharmaceuticals.com.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Jarosław Antosik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Tel: +48 730752264
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi analizy protein pokrewnych HPLC RP (czystość) oczyszczonego białka o masie około 50 kDa dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17
Kategoria ogłoszenia: Usługi
Podkategoria ogłoszenia: Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo mazowieckie
Powiat: Warszawa
Miejscowość: Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie POIR.01.01.01-00-0912/17.
Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi protein pokrewnych HPLC RP (czystość) oczyszczonego białka o masie około 50 kDa dla WPD Pharmaceuticals sp. z o.o., niezbędnej do realizacji projektu POIR.01.01.01-00-0912/17, w zakresie:
- Opracowanie analizy RP HPLC
- Sprawdzenie co najmniej 6 różnych warunków analizy
- analiza wyników wraz z protokołami z przeprowadzonych prób
Specyfikacja przedmiotu zamówienia wraz z maksymalnym zapotrzebowaniem znajduje się w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
- Zamawiający dopuszcza złożenie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, które będą spełniać wszystkie wymagane standardy jakościowe usługi wskazane w pkt 1).
- Zamawiający nie przewiduje składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Zamawiający planuje podpisanie z wybranym Wykonawcą umowy o zachowaniu poufności przed przekazaniem materiału do analiz.
Kod CPV: 73120000-9
Nazwa kodu CPV: Usługi badawczo-rozwojowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Umowa na realizację Usługi obowiązywać będzie przez okres do 4 tygodni licząc od dnia jej podpisania.
Załączniki do pobrania
Pełna treść zapytania ofertowego nr 06/WPD101/2020
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Warunki udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi;
- zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego wnioskiem o dofinansowanie nr POIR.01.01.01-00-0912/17, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów Umowy, do których się odnoszą;
- powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania Umowy, lub w przypadku wprowadzenia nowości technologicznych korzystnych dla Zamawiającego niezbędnych do wprowadzenia w przedmiocie Umowy w sytuacji, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w dokumentacji groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia;
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w Umowie;
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając
- Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru Umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;
- wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
- wystąpienia siły wyższej;
- zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy;
- zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia;
- zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu, w ramach którego Umowa jest realizowana;
- zmiany w harmonogramie nie stanowią zmiany Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz oferty wg wzoru załączonego do Zapytania ofertowego
- Kserokopię tytułu prawnego do nieruchomości stanowiącej przedmiot oferty;
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
- Pełnomocnictwo do złożenia oferty w oryginale lub uwierzytelnionej kopii, w przypadku kiedy oferta w imieniu Wykonawcy została podpisana przez pełnomocnika
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = –––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto oferty badanej
4.
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie lub wyeliminowanie ilości odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych
w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, - inne.
Wykonawca może wskazać i opisać dowolną liczbę rozwiązań pozytywnie oddziałujących na środowisko, wskazując parametry techniczne pozwalające na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu, w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi.
Za każde wskazane rozwiązanie dotyczące pozytywnego wpływu na środowisko oferta otrzyma 1 (słownie: jeden) punkt. W przypadku niewskazania żadnego rozwiązania lub wskazanie rozwiązania bez wskazania parametrów technicznych pozwalających na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi oferta nie otrzyma punktu.
Warunki unieważnienia postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postepowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
- Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w ust. 1.
Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru
- Zamawiający zamieści informację o wynikach postępowania wskazując nazwę wybranego Wykonawcy w miejscu opublikowania Zapytania ofertowego nr 06/WPD101/2020, tj.: w Bazie Konkurencyjności pod adresem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ oraz na stronie Zamawiającego pod adresem www.wpdpharmaceuticals.com, nie później niż w terminie 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.