Zapytanie ofertowe nr 08/WPD104/2020
September 4, 2020
Zapytanie ofertowe nr 08/WPD104/2020
Nazwa projektu
Nowe podejście do terapii glejaka zaspokajające krytyczne potrzeby medyczne
Status zamówienia
Rozstrzygnięte w dniu 07.08.2020 r.
Informacja o wybranym wykonawcy
Tytuł zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w modelu udzielenia dostępu, wdrożenia oraz utrzymania, elektronicznej bazy do gromadzenia danych w badaniach klinicznych, na potrzeby prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez Zamawiającgo w ramach realizacji projektu nr POIR.01.02.00-00-0084/18.
Termin składania ofert
18.09.2020, godz. 23.59 CET
Miejsce i sposób składania ofert
Pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego z tytułem wiadomości „Zapytanie ofertowe nr 08/WPD104/2020”.
Kategoria ogłoszenia: Dostawa
Podkategoria ogłoszenia: Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia: Województwo dolnośląskie
Powiat: Wrocław
Miejscowość: Wrocław
Cel zamówienia
Realizacja zadań badawczych w projekcie POIR.01.02.00-00-0084/18
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
- Dostarczenie dostępów do bazy danych - platformy zapewniającej centralne gromadzenie, analizęi zarządzanie danymi z badań klinicznych, w tym danymi obrazowymi;
- Weryfikację warunków technicznych niezbędnych do implementacji Systemu;
- Implementację i udostępnienie systemu na potrzeby realizacji badań klinicznych planowanych w ramach projektu, dla nie więcej niż 5 ośrodków;
- Przeprowadzenie konfiguracji systemu wraz z dokumentacją;
- Dostarczenie pełnej informacji o statusie aktualizacji systemu wraz z podtrzymaniem statusu;
- Zapewnienie instruktażu wraz z dokumentacją oraz niezbędnymi protokołami dla użytkowników w zakresie obsługi;
- Wsparcie techniczne i zapewnienie ciągłości pracy systemu przez cały okres trwania umowy;
- Zapewnienie bezpieczeństwa zdeponowanych danych.
Kod CPV: 48000000-8
Nazwa kodu CPV: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. implementacja systemu nastąpi do 30 dni od daty podpisania umowy. Zamówienie będzie realizowane etapami przez okres 36 miesięcy (implementacja systemu oraz utrzymanie ciągłości działania w okresie trwania umowy).
Załączniki do pobrania
Pełna treść zapytania ofertowego nr 08/WPD104/2020
Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych zamówień
Załącznik nr 5 - Istotne postanowienia umowne - Wzór
Warunki udziału w postępowaniu
Warunki zmiany umowy
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy, w szczególności aneksu dotyczącego:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy
i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi, - zmiany regulacji dotyczących realizacji projektu objętego umową o dofinansowanie nr POIR.01.02.00-00-0084/18, co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem Ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację Umowy
z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów Umowy, do których się odnoszą, - powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania Umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia,
- zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie,
- Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o ile nie prowadzą do zmian charakteru Umowy,
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
- zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej
i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, - wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć
w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, - wystąpienia siły wyższej,
- zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy,
- zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia np. zmniejszenia liczby ośrodków;
- zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji Projektu, w ramach którego Umowa jest realizowana;
- zmiany firmy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
- zmiany w protokole badania klinicznego lub założeń projektu, uzgodnionych w ramach umowy wykonawczej.
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy
- Zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją Przedmiotu umowy nie stanowią zmiany Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Załącznik nr 1 - Formularz oferty wg wzoru załączonego do Zapytania ofertowego
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych zamówień
Załącznik nr 6 - Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
L.p. | Opis kryteriów oceny ofert | Znaczenie (%) |
1 | Cena (C) | 80 % |
2 | Czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego (CR) | 20 % |
RAZEM | 100 % |
2.
Kryterium: cena oferty brutto - 80 pkt
Cmin
C = ----------------- x 80 % x 100
Cb
gdzie:
C - liczba punktów w kryterium cena oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa spośród zaoferowanych
Cb - cena ofertowa badanej oferty
Kryterium: czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego dla zgłoszeń istotnych (priorytet I, tj. w szczególności awaria aplikacji, awaria sieci) - 20 pkt
CR min
CR = -------------x 20 % x 100
CRb.
gdzie:
CR - liczba punktów w kryterium czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego dla zgłoszeń istotnych
CRb – czas rozwiązania zgłoszenia istotnego zaoferowany w ofercie badanej,
CRmin – minimalny zaoferowany czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego dla zgłoszeń istotnych
UWAGA: Zamawiający przyjął najkrótszy czas rozwiązania problemu zgłoszonego wsparciu technicznemu 8 godzin liczonych od godziny zgłoszenia i nie dłuższy niż 48 godzin liczonych od godziny zgłoszenia. W przypadku wskazania w ofercie innych wartości oferta zostanie odrzucona.
Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C + CR
gdzie:
O – ostateczna ocena oferty,
C - wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,cena”
CR - wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,czas rozwiązania zgłoszenia serwisowego dla zgłoszeń istotnych”
- Punktacja będzie podawana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W wyniku dokonanej oceny wg kryteriów wskazanych w ust. 1, oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
- Za najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz w toku oceny uzyska największą liczbę punktów.
- Cena może być podana w innej walucie niż PLN.
- Cena musi być podana liczbowo, do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Podana cena musi obejmować wszystkie koszty realizacji zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym od towarów i usług).
- Wszystkie inne koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, a nie uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
- Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający
w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. - W sytuacji, gdy w postępowaniu o zamówienie publiczne biorą udział podmioty zagraniczne, które na podstawie odrębnych przepisów nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski, oferty sporządzone przez takich Wykonawców zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT. Obowiązek podatkowy w sytuacji nabywania towarów lub usług od podmiotów zagranicznych, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług spoczywa wówczas na Zamawiającym. Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny Zamawiający dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego podatku VAT oraz cła (jeśli dotyczy – Wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
- Ceny podawane w walucie innej niż PLN na potrzebę oceny ofert zostaną przeliczone przez Zamawiającego na PLN wg oficjalnego średniego kursu opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia do Bazy Konkurencyjności. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/
- Ceny określone w ofercie obowiązują przez cały okres związania ofertą i będą wiążące dla zawieranej umowy.
- W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej z punktu widzenia pozytywnego oddziaływania na środowisko. Pozytywny wpływ w zakresie oddziaływania na środowisko może zostać wykazany poprzez, np.:
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie energochłonności w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie lub wyeliminowanie ilości odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia,
- zastosowanie rozwiązań powodujących zmniejszenie zużycia materiałów eksploatacyjnych
w trakcie realizacji zamówienia lub w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, - Inne.
Wykonawca może wskazać i opisać dowolną liczbę rozwiązań pozytywnie oddziałujących na środowisko, wskazując parametry techniczne pozwalające na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu, w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi.
Za każde wskazane rozwiązanie dotyczące pozytywnego wpływu na środowisko oferta otrzyma (1) jeden punkt. W przypadku niewskazania żadnego rozwiązania lub wskazanie rozwiązania bez wskazania parametrów technicznych pozwalających na dokonanie weryfikacji deklarowanego wpływu w porównaniu z rozwiązaniami standardowymi oferta nie otrzyma punktu.
15. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą̨ liczbę̨ punktów.
Wykluczenia
1. Z Postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy:
1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI;
2) wykonywali czynności bezpośrednio związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub z przepisów dotyczących zasad realizacji projektu objętego Zapytaniem Ofertowym,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
lub na jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
W przypadku ujawnienia się powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zamówienie nie może być Wykonawcy udzielone.
3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki unieważnienia postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zmiany postepowania na każdym jego etapie lub unieważnienia postępowania lub niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podania przyczyny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
- Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego w ust. 1.